Echipa noastra de profesionisti va ofera servicii de:
- Consultare preliminara a pietei in vederea obtinerii celor mai bune rezultate in toate procedurile de achizitie;
- Identificarea celor mai eficiente modalitati de aplicare a procedurii simplificate;
- Identificarea celor mai bune modalitati de realizare a propunerii tehnice si a propunerii financiare;
- Stabilirea celor mai bune criterii de calificare, de selectie, de atribuire;
- Intocmirea documentatiei de achizitie: criterii de calificare, garantie de participare, garantie de buna executie, criterii de atribuire, propuneri financiare si tehnice, precum si alte documente solicitate in vederea completarii documentatiei;
- Incarcarea in sistemul electronic a documentatiei de atribuire;
- Completarea DUAE pentru autoritati contractante si operatori economici;
- Atribuirea contractelor de achiziţie si incheirea acordurilor-cadru;
- Formularea si depunerea contestatiilor. Formularea punctelor de vedere
- Finalizarea procedurii de atribuire;
- Informarea candidaţilor/ofertanţilor;
- Executarea contractului de achiziţie/acordului-cadru;
- Publicarea in SEAP a planurilor de achizitii publice.
In activitatea noastra tinem cont de:
- Legislatia aplicabila in domeniu – legislatie actualizata la zi;
- Spete si situatii dificile intâlnite in practica;
- Regulile de publicitate şi transparenţa;
- Reguli de evitare a conflictului de interese in domeniul achizitiilor publice si private;
- Contraventii si sanctiuni posibile in domeniul achizitiilor publice si private;
- Litigii posibile ce pot decurge din procedurile de atribuire a contractelor publice;
- Etica si deontologie profesionala.