Consultanta dedicata autoritatilor contractante – Managementul Achizițiilor

Consultanta dedicata autoritatilor contractante

A. Consultanta cu privire la derularea procedurilor: procedura simplificata/licitatie deschisa/negociere fara publicare/procedura competitiva

  • Consultanta cu privire la alegerea modalitatii de atribuire;
  • Consultanta cu privire la intocmirea documentatiei de atribuire;
  • Consiliere privind elaborarea Caietului de sarcini;
  • Asistenta acordata autoritatii contractante cu privire la publicarea documentatiei in SEAP (inclusiv a modificarilor ce se impun in urma verificarii efectuate de verificatorii ANAP, daca este cazul);
  • Asistenta in preluarea observatiilor formulate de verificatorii documentatiei de atribuire din cadrul ANAP (daca este cazul);
  • Asistenta in solicitarea si derularea procedurii de conciliere in relatia cu ANAP;
  • Asistenta acordata autoritatii contractante la elaborarea propunerilor pentru raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari formulate de potentialii ofertanti si publicarea acestora in SEAP;
  • Consultanta generala in desfasurarea procedurii de atribuire, inclusiv evaluarea ofertelor.

Prin evaluarea ofertelor se intelege:
– Pentru autoritati contractante atat evaluarea DUAE, cat si evaluarea propunerilor tehnice, propunerilor financiare si a documentelor justificative privind indeplinirea cerintelor de calificare solicitate de autoritatea contractanta prin documentatia de atribuire. Evaluarea cuprinde si formularea clarificarilor care reies a fi necesare ca urmare a evaluarii ofertelor, precum si analiza raspunsurilor la aceste clarificari primite din partea ofertantilor;
– Participare ca expert cooptat in cadrul comisiei de evaluare a ofertelor, dar fara atributii de verificare a ofertelor din punct de vedere tehnic.

  • Asistenta acordata autoritatii contractante la elaborarea raportului procedurii, inclusiv a comunicarilor;
  • Consiliere acordata autoritatii contractante pentru transmiterea in SEAP a declaratiei privind participantii la procedura;
  • Consiliere acordata autoritatii contractante pentru completarea formularului de integritate si transmiterea acestuia catre ANI;
  • Asistenta acordata autoritatii contractante la elaborarea punctelor de vedere la eventualele contestatii;
  • Asistenta acordata autoritatii contractante la intocmirea acordului-cadru/contractului aferent procedurii de atribuire;
  • Consultanta privind elaborarea punctelor de vedere pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de ofertanţi;
  • Consiiere cu privire la intocmirea dosarului achizitiei publice.

B. Consultanta cu privire la achizitii directe:

  • Consultanta privind intocmirea referatelor de necesitate;
  • Consultanta privind intocmirea caietelor de sarcini (daca este cazul);
  • Consultanta privind analiza catalogului electronic;
  • Consultanta privind initierea/acceptarea achizitiilor directe din catalogul electronic;
  • Consultanta privind elaborarea documentatiilor de atribuire si publicarea anunturilor de publicitate in SEAP (atunci cand este cazul);
  • Consultanta privind notificarea trimestriala in SEAP a achizitiilor directe.

C. Consiliere privind aspecte procedurale sau legislative in domeniul achizitiilor publice.

  • Elaborare puncte de vedere cu privire la diverse aspecte legislative;
  • Elaborare puncte de vedere cu privire la spetele inaintate de Compartimentul de Achizitii Publice;
  • Consultanta privind utilizarea catalogului electronic;
  • Analiza si indrumarea modului de realizare a Programului Anual al Achizitiilor Publice;
  • Analiza si indrumarea modului de realizare a Strategiei Anuale de Achizitii;
  • Informarea periodica in legatura cu modificarile legislative din domeniul achiziţiilor publice.
Meniu